Zoom najavljuje da će prvo dodati chatbot unutar Contact Center, koji će tvrtke moći koristiti kao kanal za korisničku podršku.
Zoom tvrdi da bi Claude, chatbot koji je Anthropic pokrenuo u ožujku, trebao pomoći agentima korisničke podrške stvarajući “bolje značajke samousluge” koje mogu usmjeriti kupce prema relevantnim rješenjima.
Tvrtka je nejasna o tome kako će implementirati Claudea u drugim područjima aplikacije – poput Team Chat, Meetings, Phone, Whiteboard i Zoom IQ – ali će vjerojatno iskoristiti pomoćnika da bi se natjecao s drugim produktivnim aplikacijama koje koriste AI, poput Slacka.
Zoom već ima niz mogućnosti vođenih AI-em dostupnih putem Zoom IQ-a, asistenta koji je nastao u partnerstvu s OpenAI.
Do sada, Zoom IQ može generirati sažetke i nacrte poruka, kao i stvarati whiteboard na temelju tekstualnih uputa.
Osim toga, Zoom Ventures, dio tvrtke Zoom koji ulaže u startupe, također je objavio da je investirao u Anthropic, a koji pak je podržan od strane Googlea.
Zoom kaže da rad s Anthropicom i OpenAI pomaže u jačanju svog “federativnog pristupa” prema AI.
“Partnerstvo s Anthropicom dodatno potvrđuje našu predanost pružanju kupcima našeg federativnog pristupa AI-u, optimiziranog za isporuku izvrsnih ishoda korisničkog iskustva“, kaže Smita Hashim, glavni proizvodni direktor Zooma.
“Osim toga, našim ulaganjem napredujemo u vodećim tvrtkama poput Anthropica i pomažemo u poticanju inovacija u Zoom ekosustavu i izvan njega.“