Zoom kreće s implementacijom Anthropicovog chatbota Clauda

18. svibnja 2023.
One Min Read
270 Views
Zoom kreće s implementacijom Anthropicovog chatbota Clauda


Zoom najavljuje da će prvo dodati chatbot unutar Contact Center, koji će tvrtke moći koristiti kao kanal za korisničku podršku.

Zoom tvrdi da bi Claude, chatbot koji je Anthropic pokrenuo u ožujku, trebao pomoći agentima korisničke podrške stvarajući “bolje značajke samousluge” koje mogu usmjeriti kupce prema relevantnim rješenjima.

Tvrtka je nejasna o tome kako će implementirati Claudea u drugim područjima aplikacije – poput Team Chat, Meetings, Phone, Whiteboard i Zoom IQ – ali će vjerojatno iskoristiti pomoćnika da bi se natjecao s drugim produktivnim aplikacijama koje koriste AI, poput Slacka.

Zoom već ima niz mogućnosti vođenih AI-em dostupnih putem Zoom IQ-a, asistenta koji je nastao u partnerstvu s OpenAI.

Do sada, Zoom IQ može generirati sažetke i nacrte poruka, kao i stvarati whiteboard na temelju tekstualnih uputa.

Osim toga, Zoom Ventures, dio tvrtke Zoom koji ulaže u startupe, također je objavio da je investirao u Anthropic, a koji pak je podržan od strane Googlea.

Zoom kaže da rad s Anthropicom i OpenAI pomaže u jačanju svog “federativnog pristupa” prema AI.

Partnerstvo s Anthropicom dodatno potvrđuje našu predanost pružanju kupcima našeg federativnog pristupa AI-u, optimiziranog za isporuku izvrsnih ishoda korisničkog iskustva“, kaže Smita Hashim, glavni proizvodni direktor Zooma.

Osim toga, našim ulaganjem napredujemo u vodećim tvrtkama poput Anthropica i pomažemo u poticanju inovacija u Zoom ekosustavu i izvan njega.

Exit mobile version