“Može li umjetna inteligencija preuzeti sadržaj društvenih medija?” pita se Ismail O Postalcioglu.
U svijetu gdje društvene mreže poput LinkedIna koriste AI za poboljšanje regrutacije, a Meta testira AI za “generiranje svega“, postavlja se pitanje – možemo li prepustiti cijeli proces marketinga sadržaja AI alatima?
Odgovor nije jednostavan.
AI alati su korisni, ali ne mogu zamijeniti ljudsku kreativnost i jedinstvenost.
Generiraju sadržaj na temelju onoga što imaju – prethodno objavljeni sadržaj na webu, informacije o vašem brendu i vašu namjeru.
Kombiniraju te ideje i inpute i daju prijedloge.
Vama.
Autoru.
No, mnogi brendovi i marketing stručnjaci žele vjerovati da će im AI alati sami po sebi pružiti kreativan sadržaj.
To bi bio raj u kojem svaki brend ima kreativan sadržaj samo zato što platforma pruža alate za sadržaj.
No, logika je jednostavna: tamo gdje je svim brendovima lako biti kreativan, svi su kreativni, odnosno nitko nije kreativan.
Kao što je William Gilbert rekao, “Kada je svatko netko, onda nitko nije nitko.”
Ako se želite istaknuti na vremenskoj crti, ako želite biti “netko specifičan” za svoju publiku, ne možete se potpuno osloniti na AI generatore koje koristi “svatko”.
Nažalost, ti AI alati neće vam dati čarobni štapić koji će dovesti više prometa na vašu prodajnu stranicu.
Jer, odakle ćete dobiti taj dodatni promet?
Od konkurencije koja koristi isti generator sadržaja?
Čak su i studenti na Hogwartsu imali različite štapiće.