Gmail postaje AI

5. lipnja 2023.
3 Mins Read
587 Views
Gmail postaje AI

Google je predstavio novu značajku pogonjenu umjetnom inteligencijom za korisnike Gmaila na mobilnim uređajima čiji je cilj poboljšati točnost i brzinu pretrage pošte i privitaka.

Odjeljak s najboljim rezultatima će biti uveden tijekom sljedeća dva tjedna i bit će pogonjen Googlovim algoritmima strojnog učenja, koji će koristiti traženi pojam i druge relevantne faktore da bi pronašli ono što korisnik traži.

Ova je značajka vrlo tražena od strane korisnika i najnoviji je primjer Googleove nedavne posvećenosti integraciji AI-a u svoje proizvode.

Nova značajka najboljih rezultata olakšat će korisnicima brzo pronalaženje relevantnih e-poruka i privitaka na njihovim mobilnim uređajima.

S obzirom na sve veći broj e-poruka koje ljudi primaju i šalju svakodnevno, može biti izazovno pronaći specifičnu poruku ili privitak koji je potreban.

Ova će značajka pomoći u smanjenju vremena i truda potrebnog za pretragu kroz e-mail sandučiće, prikazujući najrelevantnije rezultate na vrhu stranice s rezultatima pretrage.

Ključne informacije

  • Google uvodi novi AI-pogonjeni odjeljak s najboljim rezultatima za pretrage na Gmailu na pametnim telefonima.
  • Značajka ima za cilj pronaći ono što korisnik pretražuje koristeći traženi pojam i druge relevantne faktore, uz pomoć Googlovih algoritama strojnog učenja.
  • Odjeljak s najboljim rezultatima bit će predstavljen svim korisnicima na mobilnim uređajima tijekom sljedeća dva tjedna i učinit će pretrage u Gmailu preciznijima.
  • Ova nova značajka dio je Googleove nedavne posvećenosti uvođenju AI-a u svoje proizvode, što je istaknuto na I/O konferenciji za developere tvrtke u svibnju.

Nova AI-pogonjena značajka

Google je predstavio novi AI-pogonjeni odjeljak s najboljim rezultatima kako bi poboljšao točnost pretraga na Gmailu na pametnim telefonima.

Ova značajka, koju korisnici visoko traže, podržana je Googlovim algoritmima strojnog učenja i ima za cilj pronaći ono što korisnik traži koristeći traženi pojam i druge relevantne faktore.

Odjeljak s najboljim rezultatima koristit će neke nedavne e-poruke i druge relevantne faktore kako bi pretrage u Gmailu bile preciznije.

Nova značajka najnoviji je primjer Googleove nedavne posvećenosti uvođenju AI-a u svoje proizvode.

Tvrtka je nedavno najavila nekoliko novih AI značajki i usluga na svojoj I/O konferenciji za developere u svibnju i predstavila svoj vlastiti AI chatbot nazvan Bard koji će navodno biti integriran u pretragu u budućnosti.

Očekuje se da će značajka biti predstavljena svim korisnicima na mobilnim uređajima u nadolazećim tjednima, iako još uvijek nije jasno hoće li biti dodana u verziju Gmaila za preglednike.

Poboljšane pretrage na Gmailu

Novi algoritmi strojnog učenja implementirani u najnovijem ažuriranju ciljaju na poboljšanje točnosti pretraga e-pošte i privitaka na pametnim telefonima.

Odjeljak s najboljim rezultatima koristit će traženi pojam i druge relevantne faktore, poput datuma e-pošte, pošiljatelja i primatelja, kako bi odredio najrelevantnije e-poruke i privitke.

Značajka je vrlo tražena od korisnika, jer će uštedjeti vrijeme i učiniti pretrage učinkovitijima. Poboljšane pretrage na Gmailu također će koristiti tvrtkama i organizacijama koje se uvelike oslanjaju na komunikaciju putem e-pošte.

S novom značajkom, korisnici mogu brzo pristupiti najvažnijim e-porukama i privitcima, poboljšavajući svoju produktivnost i učinkovitost.

Uvođenje AI-a u Gmail dio je Googleove nedavne posvećenosti integraciji strojnog učenja i drugih AI tehnologija u svoje proizvode i usluge, pružajući korisnicima preciznija i personalizirana iskustva.

Uvođenje za korisnike na mobilnim uređajima

Najnovije ažuriranje funkcionalnosti pretrage u Gmailu se uvodi korisnicima na mobilnim uređajima, pružajući učinkovitiji i točniji način pretrage e-pošte i privitaka.

Novi AI-pogonjeni odjeljak s najboljim rezultatima koristi Googlove algoritme strojnog učenja kako bi pronašao ono što korisnik pretražuje analizirajući traženi pojam i druge relevantne faktore. Ova je značajka vrlo tražena od korisnika i najnoviji je primjer Googleove nedavne posvećenosti uvođenju AI-a u svoje proizvode.

Odjeljak s najboljim rezultatima koristit će nedavne e-poruke i druge relevantne faktore kako bi pružio točne i brze rezultate korisniku. Ova nova značajka učinit će pretrage na Gmailu preciznijima i učinkovitijima, osiguravajući da korisnici lako mogu pronaći ono što traže.

Značajka će biti predstavljena svim korisnicima na mobilnim uređajima u nadolazećim tjednima, čineći pretrage na Gmailu na pametnim telefonima bržima i lakšima.

Exit mobile version