Google je predstavio novu značajku pogonjenu umjetnom inteligencijom za korisnike Gmaila na mobilnim uređajima čiji je cilj poboljšati točnost i brzinu pretrage pošte i privitaka.
Odjeljak s najboljim rezultatima će biti uveden tijekom sljedeća dva tjedna i bit će pogonjen Googlovim algoritmima strojnog učenja, koji će koristiti traženi pojam i druge relevantne faktore da bi pronašli ono što korisnik traži.
Ova je značajka vrlo tražena od strane korisnika i najnoviji je primjer Googleove nedavne posvećenosti integraciji AI-a u svoje proizvode.
Nova značajka najboljih rezultata olakšat će korisnicima brzo pronalaženje relevantnih e-poruka i privitaka na njihovim mobilnim uređajima.
S obzirom na sve veći broj e-poruka koje ljudi primaju i šalju svakodnevno, može biti izazovno pronaći specifičnu poruku ili privitak koji je potreban.
Ova će značajka pomoći u smanjenju vremena i truda potrebnog za pretragu kroz e-mail sandučiće, prikazujući najrelevantnije rezultate na vrhu stranice s rezultatima pretrage.
Ključne informacije
- Google uvodi novi AI-pogonjeni odjeljak s najboljim rezultatima za pretrage na Gmailu na pametnim telefonima.
- Značajka ima za cilj pronaći ono što korisnik pretražuje koristeći traženi pojam i druge relevantne faktore, uz pomoć Googlovih algoritama strojnog učenja.
- Odjeljak s najboljim rezultatima bit će predstavljen svim korisnicima na mobilnim uređajima tijekom sljedeća dva tjedna i učinit će pretrage u Gmailu preciznijima.
- Ova nova značajka dio je Googleove nedavne posvećenosti uvođenju AI-a u svoje proizvode, što je istaknuto na I/O konferenciji za developere tvrtke u svibnju.
Nova AI-pogonjena značajka
Google je predstavio novi AI-pogonjeni odjeljak s najboljim rezultatima kako bi poboljšao točnost pretraga na Gmailu na pametnim telefonima.
Ova značajka, koju korisnici visoko traže, podržana je Googlovim algoritmima strojnog učenja i ima za cilj pronaći ono što korisnik traži koristeći traženi pojam i druge relevantne faktore.
Odjeljak s najboljim rezultatima koristit će neke nedavne e-poruke i druge relevantne faktore kako bi pretrage u Gmailu bile preciznije.
Nova značajka najnoviji je primjer Googleove nedavne posvećenosti uvođenju AI-a u svoje proizvode.
Tvrtka je nedavno najavila nekoliko novih AI značajki i usluga na svojoj I/O konferenciji za developere u svibnju i predstavila svoj vlastiti AI chatbot nazvan Bard koji će navodno biti integriran u pretragu u budućnosti.
Očekuje se da će značajka biti predstavljena svim korisnicima na mobilnim uređajima u nadolazećim tjednima, iako još uvijek nije jasno hoće li biti dodana u verziju Gmaila za preglednike.
Poboljšane pretrage na Gmailu
Novi algoritmi strojnog učenja implementirani u najnovijem ažuriranju ciljaju na poboljšanje točnosti pretraga e-pošte i privitaka na pametnim telefonima.
Odjeljak s najboljim rezultatima koristit će traženi pojam i druge relevantne faktore, poput datuma e-pošte, pošiljatelja i primatelja, kako bi odredio najrelevantnije e-poruke i privitke.
Značajka je vrlo tražena od korisnika, jer će uštedjeti vrijeme i učiniti pretrage učinkovitijima. Poboljšane pretrage na Gmailu također će koristiti tvrtkama i organizacijama koje se uvelike oslanjaju na komunikaciju putem e-pošte.
S novom značajkom, korisnici mogu brzo pristupiti najvažnijim e-porukama i privitcima, poboljšavajući svoju produktivnost i učinkovitost.
Uvođenje AI-a u Gmail dio je Googleove nedavne posvećenosti integraciji strojnog učenja i drugih AI tehnologija u svoje proizvode i usluge, pružajući korisnicima preciznija i personalizirana iskustva.
Uvođenje za korisnike na mobilnim uređajima
Najnovije ažuriranje funkcionalnosti pretrage u Gmailu se uvodi korisnicima na mobilnim uređajima, pružajući učinkovitiji i točniji način pretrage e-pošte i privitaka.
Novi AI-pogonjeni odjeljak s najboljim rezultatima koristi Googlove algoritme strojnog učenja kako bi pronašao ono što korisnik pretražuje analizirajući traženi pojam i druge relevantne faktore. Ova je značajka vrlo tražena od korisnika i najnoviji je primjer Googleove nedavne posvećenosti uvođenju AI-a u svoje proizvode.
Odjeljak s najboljim rezultatima koristit će nedavne e-poruke i druge relevantne faktore kako bi pružio točne i brze rezultate korisniku. Ova nova značajka učinit će pretrage na Gmailu preciznijima i učinkovitijima, osiguravajući da korisnici lako mogu pronaći ono što traže.
Značajka će biti predstavljena svim korisnicima na mobilnim uređajima u nadolazećim tjednima, čineći pretrage na Gmailu na pametnim telefonima bržima i lakšima.