Škole u sjevernoj Nevadi zabranjuju ChatGPT, druge ga dočekuju raširenih ruku za školske zadatke

12. svibnja 2023.
2 Mins Read
194 Views

ChatGPT je novi softverski program koji koristi umjetnu inteligenciju za pisanje dijaloga s korisnikom, a učenici su ga koristili bez dozvole nastavnika za pisanje školskih radova, ali ipak neki odgajatelji dopuštaju i koriste ChatGPT u učionici.

Bishop Manogue Catholic High School ne samo da dočekuje ovaj tehnološki alat, već i potiče djecu da ga koriste, a ravnateljica Bri Thoreson je u prosincu omogućila nastavnicima da isprobaju program.

Thoreson navodi da su neki odmah bili zabrinuti, ali su kasnije shvatili kako alat može biti koristan za kreativne zadatke u razredu te su ga počeli istraživati i koristiti.

Od tada su nastavnici uključivali ChatGPT u svoj nastavni plan i program.

Engleski i novinarski profesor Manoguea, Craig Charboneau, dopustio je svojim učenicima da koriste ChatGPT u simulaciji suđenja za ubojstvo Julija Cezara.

Profesor povijesti Manoguea, CJ DeRyter, koristi ChatGPT za izradu priručnika za učenje.

Učenici moraju biti oprezni s informacijama koje program daje, jer informacije s interneta nisu uvijek točne.

Autor i stručnjak za softver, Thomas Fellows, smatra da škole trebaju surađivati i koristiti ChatGPT.

Washoe County School District i Carson School District istražuju novu tehnologiju i blokiraju ChatGPT na školskim uređajima i internetskoj usluzi.

Osoblje Coral Academy of Science High School su oprezni i smatraju da program može oduzeti prilike za učenje.

Nevada Connections Academy je online škola gdje nastavnici ne mogu uvijek nadzirati rad učenika, ali smatraju da ne treba potpuno eliminirati ChatGPT.

Postoje alati za detekciju umjetne inteligencije koji pomažu nastavnicima u prepoznavanju rada stvorenog pomoću ChatGPT-a, ali ti alati nisu uvijek pouzdani.

Nastavnici kažu da je najbolji način za prepoznavanje zlouporabe ChatGPT-a dobro poznavanje učenika i njihovih radova kako bi se umjetno inteligentno pisanje istaknulo.

Izvor

Exit mobile version