Revolutionising marketing analytics with AI: Success stories from different industries – Novosti

30. svibnja 2023.
2 Mins Read
251 Views

Umjetna inteligencija (AI) nastavlja se razvijati i postajati sofisticiranija; njenom integracijom u marketinšku analitiku mijenja se način na koji tvrtke stvaraju i provode svoje marketinške strategije.

Uvođenje AI-powered rješenja za marketinšku analitiku postalo je nužno za tvrtke koje žele ostati konkurentne i iskoristiti nove prilike; proučavanjem nekih od najuspješnijih AI-powered inicijativa u različitim industrijama možemo bolje shvatiti vrijednost i potencijal AI-ja u marketingu.

Marriott International, vodeći hotelski lanac, koristi AI-powered chatbote na platformama poput Facebook Messengera i Slacka te Aloft ChatBot-a kako bi pojednostavnio i personalizirao putovanja gostiju tijekom njihove boravke u hotelima. Korištenjem prirodnog jezičnog razumijevanja i strojnog učenja, ChatBotlr gostima pruža dodatni način zahtjeva za uslugom, dobivanja informacija o hotelu, slušanja playliste brenda te povezivanja s recepcijskim timom tijekom njihovog boravka, čak i kada nisu u hotelu. Ranija istraživanja pokazala su da se dvoje od troje gostiju Alofta interagiraju ili traže ChatBotlr s impresivnim vremenom odgovora od samo pet sekundi.

Stitch Fix koristi predictivni marketing kroz AI i analizu podataka koja pokazuje njegovu moć. Prikupljaju 90 različitih podataka za svakog kupca i primili su više od četiri milijarde ocjena predmeta putem značajke Style Shuffle. Tijekom beta razdoblja Shop Your Looks, više od jedne trećine sudionika više se puta uključila, a gotovo 60 posto kupovalo je više predmeta kroz ovu značajku. Ovo demonstrira prediktivni marketing sposobnost učinkovitijeg uključivanja korisnika, povećanja stope konverzije i povećanja prodaje s poboljšanom zadovoljstvom kupaca.

Coca-Cola koristi sentiment analizu umjetne inteligencije (AI) kako bi analizirala više od 120.000 komada društvenog sadržaja dnevno kako bi optimizirala svoje marketinške strategije i povećala prodaju. Proučavanjem preferencija i interakcija korisnika na društvenim mrežama, Coca-Cola može prilagoditi sadržaj kako bi ciljao potencijalne korisnike na učinkovitiji način dok povećava prodaju za više od 1,9 milijardi pića posluženih svakodnevno diljem 500 brendova u više od 200 zemalja, a prilagođavanje različitim ukusima ključno je za njen globalni uspjeh.

Utjecaj AI-ja na marketinšku analitiku ne može se prenapuhati. Iskorištavanjem ove tehnologije tvrtke mogu otvoriti nova vrata prilika i ostati ispred konkurencije korištenjem personalizirane i prediktivne analitike. AI pomaže u rastu prodaje i zadovoljstva kupaca širom svijeta – njegovo buduće napredovanje pruža beskrajne mogućnosti u marketingu.

Pročitaj više

Exit mobile version