Crobot.ai, novi hrvatski chatbot temeljen na naprednoj GPT tehnologiji, nastao je s ciljem poticanja što većeg broja ljudi na korištenje AI tehnologija i automatizacije procesa pretraživanja informacija na internetu.
Razmijenili smo nekoliko mailova i poruka s autorima Crobota da saznamo malo više o projektu, a na kraju smo i popričali s njim.
Za “delikatna” pitanja, taman je nestalo kredita.
“Crobot.ai je dizajniran da aktivno uči tijekom korištenja, a to se odražava na njegovu funkcionalnost i performanse. Što više podataka sustav obrađuje, to će biti precizniji i učinkovitiji u svojim zadacima.” — Crobot.ai.
Uz konstantan rad uložen u ovaj projekt te mehanizme integracije s različitim izvorima podataka, ovaj chatbot donosi brzo i točno istraživanje informacija pomoću umjetne inteligencije.
Koja je primjena Crobota
Učenjem i korištenjem iz različitih vrsta i izvora podataka, kao što su tekstualni i audiovizualni podaci materijala iz obuke te aktualni podaci s interneta, Crobot.ai pruža širok spektar mogućnosti primjene u različitim industrijama.
Neke od njih mogu biti istraživanja tržišta, oglašavanje, financije, marketing i mnoge druge.
Konkretnije od primjera praktične upotrebe Crobot.ai mogu biti analizu tržišta, pretraživanje društvenih medija, praćenje trendova u industriji, analizu konkurencije, te integracija s web stranicama klijenata kako bi chatbot davao odgovore prikladne sadržaju weba.
Kako bi osigurali kvalitetu podataka, autori koriste kombinaciju automatiziranih i ručnih metoda za provjeru i filtriranje izlaznih podataka.
Biti prvi i jedini ima svoje prednosti, ali ima i nedostatke. Jedan od njih je i nemogućnost učenja na tuđim greškama. Uglavnom kvaliteta odnosno “inteligencija” ovog bota ovisna je prvenstveno o kvaliteti podataka, tehnologiji koja je trenutno dostupna, te samih mogućnosti sustava za obradu podataka.
Također se ne preporučuje upotreba u specifičnim industrijama s vrlo malom količinom dostupnih podataka ili situacijama gdje se podaci ne mogu pouzdano provjeriti.
“Sigurnost i privatnost korisničkih podataka su nam od velike važnosti. Koristimo najnovije tehnologije i prakse u zaštiti podataka kako bismo osigurali sigurnost i privatnost naših korisnika, a isto tako i dati prave informacije korisnicima o privatnosti. Informacije držimo za sebe i daljnje razvijanje sistema.” – izjavljuju u Crobot.ai
Monetizacija i budućnost
Crobot.ai trenutno nudi besplatnu uslugu do određenog broja tokena, a u budućnosti planira uvesti naplatu za korištenje veće količine tokena ili za korištenje naprednih značajki.
“Trošak korištenja usluge određuje se na temelju broja tokena koje korisnik kupuje i cijene tokena koju postavimo. Na taj način, korisnici mogu kontrolirati koliko žele potrošiti na korištenje naše usluge”.
Planovi za budući razvoj Crobot.ai uključuju proširenje funkcionalnosti i integraciju s drugim tehnologijama kako bi mogli ponuditi još naprednije značajke za korisnike.
Također, razmišljaju o proširenju na druga područja poput obrazovanja, zdravstva i usluga za potrošače.
“Što se tiče monetizacije, planiramo uvesti naplatu za korištenje veće količine tokena i naprednih značajki. No, zasigurno ćemo zadržati pristupačne cijene kako bismo i dalje bili dostupni za širok krug korisnika, ali isto tako uvijek ćemo imati i besplatnu opciju.” – rekli su nam u Croboto.ai.
Jedna od zanimljivosti koja pak se priprema za budućnost jest “razvoj chatbota koji će odgovarati na glasovne upite te generirati slike iz tekstualnih promptova“. Ili je možda vrijeme da uvedemo/prenamijenimo pokoju riječ u našem jeziku, pa ćemo tako slike generirati tekstualnim poticajima.
Temelji su postavljeni i izgledaju prilično čvrsto. Daljnji razvoj fleksibilnosti, kontinuirano učenje i širenje spektra mogućnosti mogu ga učiniti iznimno korisnim alatom u današnjem/budućem domećem, hrvatskom, digitalnom svijetu.