ChatGPT i Generativno umjetna inteligencija u marketingu sadržaja: Kako se pripremiti.

30. svibnja 2023.
One Min Read
142 Views
ChatGPT i Generativno umjetna inteligencija u marketingu sadržaja: Kako se pripremiti.

Alati umjetne inteligencije poput ChatGPT-a i DALL-E2 mogu pružiti marketarima kreativne ideje, uštedjeti im vrijeme i čak generirati slikovni i video sadržaj. No, također predstavljaju rizike poput netočnosti, kršenja autorskih prava i plagiranja. Unatoč uzbuđenju oko generativne AI, samo 13% marketinških stručnjaka u Aira anketi smatra da je AI sadržaj već neodvojiv od ljudskog sadržaja. Stoga je malo vjerojatno da će generativna AI uspjeti u potpunosti zamijeniti marketare za stvaranje sadržaja koji je originalan, specifičan za marku, autoritativan i spreman za objavljivanje. Kako bi u potpunosti iskoristili upotrebu ChatGPT i AI alata za stvaranje sadržaja, preporučujemo izradu strategije sadržaja, upotrebu pravih resursa, testiranje izvedbe, istraživanje i dodavanje ljudskog elementa kad god je to moguće.

Pročitaj više

Exit mobile version