Umjetna inteligencija polako ulati u nove industrije, jedna od njih je i ona tekstila u kojoj će, čini se, Levi Strauss početi koristiti algoritme za raznolikost svojih modela.
Prošli tjedan, Levi Strauss objavio je partnerstvo s tvrtkom za umjetnu inteligenciju Lalaland.ai, digitalnim modnim studijem koji stvara prilagođene AI-generirane modele kako bi povećao “broj i raznolikost modela za naše proizvode na održiv način.”
Iako izvršni direktor tvrtke obećava da AI vjerojatno nikada neće u potpunosti zamijeniti ljudske modele, mnogi su, očekivano, nezadovoljni.
Levi’s-ova odluka o korištenju AI-ja za stvaranje “raznovrsnijih modela” umjesto zapošljavanja istih nailazi na kritike.
Kao što ističe Mashable, ovaj potez dolazi otprilike godinu dana nakon što je tvrtka otpustila 700 ljudi, uštedeći pritom navodno 100 milijuna dolara.
Iako ne znamo koliko iznosi Levi’s ugovor s Lalaland.ai niti da li se približava iznosu od 100 milijuna dolara, čini se vrlo sumnjivo što bi tvrtka radije ulagala u lažnu raznolikost nego u stvarnu nakon otpuštanja ljudi, a iz financijskih razloga.
Stručnjakinja za brendiranje Lisa Barone istaknula je ironiju u odnosu na Levi’s navodnu predanost raznolikosti, jednakosti i uključivosti (DEI).
“Umjesto stvaranja stvarnih prilika za marginalizirane zajednice, koristit će se AI kako bi se prikazali ljude koji ne postoje”, napisala je Barone.