Otkriće ChatGPT-a uspaničilo je nastavnike diljem svijeta koji se boje da će učenici koristiti chatbot koji pokreće umjetna inteligencija za pisanje lektira, eseja i svojevrsno varanje na domaćim zadaćama.
S druge strane neki (progresivniji) učitelji ga prihvaćaju, znajuči da ChatGPT i ostali LLM botovi brzo postaju alati koje će njihovi učenici trebati u budućnosti.
Jedan od takvih učitelja je i učitelj 5. razreda osnovne škole Lexington u Kentuckyju Donnie Piercey, čiji se učenici natječu s onim što su nazvali “Robot” u pismenim vježbama i rade zajedno s chatbotom kako bi napisali skečeve koje će izvoditi pred razredom.
Robot je bio novi alat za umjetnu inteligenciju, ChatGPT, koji može generirati sve, od eseja i haikua do seminarskih radova u nekoliko sekundi.
Iako je tehnologija uspaničila mnoge učitelje te potaknula mnoge školske okruge da blokiraju pristup stranici, Piercey i njemu slični su zauzeli drugačiji pristup i prihvatili ga kao alat za podučavanje, rekavši da je njegov posao pripremiti učenike za svijet u kojem će biti potrebno poznavanje umjetne inteligencije.